Obserwatorzy

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Sparks Fly- Blog z iskrą

Hej, Hej,Hej! :D
Witajcie w Sparks Fly- blog iskrą
Jestem Bliv i postanowiłam pisać dla was bloga. Otóż wiem że niektórzy blogi bardzo lubią czytać, jednakże no bądźmy szczerzy ta sama tematyka bloga szybko się nudzi. Mój blog będzie o wszystkim i niczym. Będę wraz z wami poruszać jakieś tematy. Rozkminiać nad różnymi rzeczami. Ten blog jest tylko i wyłącznie dla was J Z miłą chęcią poczytam od was komętarze i prośby o poruszenie bądź opisaniem moim zdaniem czegoś lub kogoś. Znajdziecie tu recenzie fajnych filmów którę będę polecać. Jeżeli się nudzisz dotychczasowe blogi ci się znudziły, to trafiłeś doskonale J
Co ja będę dalej gadać, po prostu zaczynajmy :D
Ok. dziś jest dzień:
25 stycznia - Dzień Sekretarki i Asystentki 





Niektórzy z nas mają już ferie... Haaaa, szczęściarze ;)
No tak tyle wolnego czasu a robić nie ma co. Moją polecaną rozrywką na nudne wieczory to jest po prostu jakiś świetny film, gorace kakao i koc :D
Gorąco polecam wam film ,,Sex Story'' fantastyczna komedia romantyczna. Świetnie odegrane główne role przez Natalie Portman i Ashtona Kutchera <3
Niestety na dziś to wszystko. Codziennie postaram się wstawiać po 1 poście jeżeli chcielibyście abym coś opisała poruszyła coś czy cokolwiek to piszcie w komentarzach :)
A teraz na koniec żegnam was świetnym utworem 18-sto letniej szwedzkiej piosenkarki Zary Larson. Jej głos po prostu was uwiedzie. Ma w sobie oś co przyciąga jak magnes :D
Miłego słuchania. Do jutra ;) 



~Bliv~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz